Șase cerințe pentru un WMS dedicat industriei de retail

Home / Retail / Șase cerințe pentru un WMS dedicat industriei de retail

Puține industrii sunt la fel de complexe ca și retailul. Comercianții trebuie să aibă mereu la îndemână stocurile corecte pentru a putea acoperi comenzile clienților, fără să existe situații de a nu putea onora comenzi sau de a nu le putea onora la timp. În plus, aceștia trebuie să poată gestiona primirea comenzilor printr-o gama variata de canale, precum și livrarea acestora. Rolul sistemelor software este acela de a gestiona tot procesul cap-coadă și de a se asigura că totul merge șnur, fără întreruperi și fără bătăi de cap.

Iată câteva cerințe la care trebuie să răspundă sistemul WMS pentru retail.

Comenzi multi-channel

Retailerii primesc comenzi de la clienți printr-o varietate de canale: magazine fizice, magazine online, platforme web și multe altele. FluxVision WMS îi ajută pe comercianți să își urmărească mult mai bine stocurile, pe care să le aibă în permanent la zi și să își organizeze mult mai bine partea de aprovizionare.

Inventar în timp real

Ca să știe ce pot vinde, comercianții trebuie să știe în fiecare moment ce produse au pe stoc. Comercianții au nevoie de o vizualizare în timp real a inventarului în toate locațiile depozitului, pentru a prelua în mod corespunzător și pentru a onora comenzile.

O gestiune inteligentă a inventarului înseamnă capacitatea de a se adapta la comenzile consumatorilor. WMS-ul trebuie să permită schimbarea tipului de picking în funcție de nevoi, precum și adaptarea rutelor, astfel încât să se obțină un câștig de timp în colectarea și onorarea comenzilor.

Rapoarte și analiza datelor

Retailul, ca și distribuția, pot fi afectate de caracterul sezonier al comenzilor. Pentru asta, comercianții trebuie să știe în orice moment ce, cum, cât și când se comandă ca să-și poată pregăti și adapta aprovizionarea la cerere.

Datele și rapoartele din WMS îi ajută să-și poată face mai ușor o analiză a activității, dar și să genereze prognoze de consum pentru toate canalele utilizate și produsele comercializate. Planificarea cererii și răspunsul rapid la aceasta le permit comercianților să desfășoare o operațiune mai lină și să satisfacă toate cerințele clienților.

Integrare cu platforme de comerț electronic

Viitorul comerțului cu amănuntul este complicat, iar retailerii trebuie să se adapteze vremurilor și cerințelor și să-și vândă produsele pe toate canalele pe care tehnologia le pune la dispoziție. O soluție WMS trebuie să fie flexibilă și pregătită să răspundă tuturor cerințelor și să trateze la timp toate comenzile, fie că provin din magazinele fizice, magazinelor online proprii sau prin intermediul platformelor de comerț electronic.

Integrare facilă cu alte soluții software

Integrarea lui FluxVision WMS cu SocrateERP, soluția pentru retail, îi ajută pe comercianți să gestioneze toate procesele de vânzare, indiferent de canalele de vânzare utilizate: magazine fizice, magazine online, platforme externe de comerț online, etc. Integrarea în front office cu soluții de e-Commerce, POS, Hand Helduri și cântare electronice, gestionează eficient tot businessul de retail.

Flexibilitate și scalabilitate

Afacerile de retail au nevoie de soluții software flexibile și scalabile. Nu se știe niciodată când vor avea nevoie de un nou depozit pentru a acoperi cererea sau de noi tipuri de depozite și servicii pentru cereri sezoniere.

Nu există nici un motiv pentru care să nu aleagă un sistem WMS care corespunde nevoilor specifice companiilor de retail.

Solicitați o prezentare

Leave a Comment