Cea mai nouă versiune FluxVision, softului de gestiune a depozitelor de la WiSoft Professional Services, vine cu un număr extins de îmbunătățiri și noi funcționalități, menite să ofere o mai mare libertate utilizatorilor, să le ofere o siguranță crescută a operațiunilor și să limiteze la maximum posibilitatea apariției erorilor umane.

În continuare o scurtă trecere în revistă a celor mai importante noutăți pentru utilizatorii sistemului nostru.

A fost dezvoltată posibilitatea de a restarta o tranzacție închisă accidental. Aceasta se poate face printr-un proces, în urma căruia tranzacția poate fi restartată în statusul anterior închiderii. De asemenea se pot face Restartări de tranzacții pentru acele cantități care nu au avut stoc suficient la momentul inițial al rezervării. 

A fost, de asemenea, adăugat un proces de tipărire și retipărire etichete de palet. La nivel de palet se pot tipări 2 tipuri de etichete: unitate de transport (o etichetă sumar UT) și sumar conținut stoc (un sumar al stocului de pe palet, câte o etichetă pentru fiecare linie de stoc și una pentru palet).

În cazul comenzilor centralizate (Batch Picking) a fost limitată posibilitatea de a modifica valoarea, în cazul în care trebuie egalizate cantitățile în urma pickingului pe o cantitate mai mica decât cea cerută.

În comanda furnizor, cât și în comanda client, a fost limitată posibilitatea anulării, reactivării și închiderii acestor documente dacă pentru ele există confirmări de intrare/ieșire în WMS în status Început sau Confirmat.

A fost dezvoltata posibilitatea de a tipari separat la livrare eticheta de palet si picking list, funcție de preferința clientului.

Pe gestiunile cu evidență WMS a fost modificat modul de calcul al cantității disponibile ținând cont de statusul stocului, astfel încât cantitățile blocate ca fiind în Carantină, Blocate de utilizator sau Deteriorate să nu fie luate în calcul ca fiind disponibile la vânzare.

Pentru gestiunile cu evidență WMS a fost dezvoltată o funcționalitate de trimitere confirmări de intrare/ieșire din depozit, astfel încât mișcările de stoc să fie ordonanțate din WMS (Retur Client sau Retur Furnizor).

A fost adăugata o fereastra Erori Telnet în care sunt stocate pentru o anumită perioadă de timp erorile primite pe terminalele mobile, astfel încât operatorul back office să poată identifica la un moment ulterior eroarea.

A fost dezvoltata posibilitatea de a tipări separat la livrare eticheta de palet și picking list, funcție de preferința clientului.

La importul liniilor de stoc în WMS a fost adăugata posibilitatea introducerii statusului stocului din punct de vedere calitativ.

Au fost adăugate noi câmpuri în ferestra de Inventar, astfel încât, pentru liniile de stoc inventariate să poată fi determinat ușor articolul și pe baza codului său. 

Solicitați o prezentare

Leave a Comment