Răspundeți provocărilor din retailul omni-channel

Home / Retail / Răspundeți provocărilor din retailul omni-channel

Ce este retailul omni-channel

Conceptul de retail omni-channel poate fi definit cel mai simplu ca o strategie integrată de vânzare pe canale multiple, prin care clientul beneficiază de aceleași informații și funcționalități pe tot fluxul de cumpărare.

 

Provocările omni-channel

Extinderea cu noi canale de vânzare este destul de dificilă, mai ales din cauza faptului că procesele operaționale se îngreunează, într-o anumită măsură. Alocarea stocurilor pe fiecare canal de vânzare, gestionarea mai multor seturi de date privind vânzările și prognozarea vânzărilor, cererea încrucișată sunt câteva din provocările pe care trebuie să le depășească comercianții dacă vor să se mențină pe piață și să rămână profitabili. 

 

Ce soluții vă propunem?

Sisteme și procese centralizate

Unul dintre principalele motive pentru care adoptarea unei strategii omnichannel este dificilă pentru retaileri este și utilizarea mai multor sisteme informatice. Pentru ca strategia să fie eficientă, datele generate de toate canalele de vânzare trebuie strânse și analizate într-un sistem centralizat și procesele uniformizate. SocrateERP gestionează toate procesele de vânzare ale companiilor din retail, indiferent de canalele de vânzare utilizate: magazine fizice, magazine online, platforme externe de comerț online, etc. Integrat în front office cu soluții de e-Commerce, POS, HandHeld-uri și cântare electronice, SocrateERP vă ajută să gestionați eficient tot businessul de retail.

Fără un astfel de sistem care să ofere o imagine de ansamblu, se poate pierde cu ușurință controlul stocurilor, dar și oportunități de vânzare. 

 

Controlul și vizibilitatea stocurilor

fluxvision wmsO altă provocare este lipsa de vizibilitate a stocurilor. Conform unui studiu publicat de Stitch Labs, 77% dintre retaileri consideră că un bun control al stocurilor și o vizibilitate în timp real a acestora reprezintă unul dintre criteriile cele mai importante pentru o strategie omnichannel care funcționează. Retailerii trebuie să știe în orice moment ce stocuri au pentru fiecare produs, pentru fiecare canal de vânzare astfel încât clienții să nu se lovească de neplăcuta sutiație de stoc 0, dar nici să nu rămână cu stocuri pentru produse depășite sau cu o cerere aflată în descreștere. Conform aceluiași studiu, retailerii din întreaga lume pierd 1,75 triliarde dolari din cauza lipsei de vizibilitate a stocurilor și a supra sau sub-evaluării necesarului. 

Propunerea noastră este tot un sistem integrat de gestiune. SocrateERP vă permite să gestionați intrările și ieșirile mărfurilor din depozit și să automatizați inventarul, în timp ce FluxVision WMS, soluția de management a depozitelor dezvoltată pe platforma Socrate, asigură managementul complet și automat al operațiunilor de depozitare, trasabilitate completă de la nivel de lot și până la codurile de bare individuale, reguli personalizate de picking, optimizarea spațiului de stocare și vizualizarea în 3D a locațiilor din depozit, precum și ghidarea în timp real a operatorilor în depozit.

 

Livrarea la timp a comenzilor

 

livarareFolosirea unor sisteme neintegrate și lipsa vizibilității stocurilor produc întârzieri în livrarea comenzilor la timp către client. Datorită liderului industriei, adică Amazon, consumatorii se așteaptă ca pentru produsele comandate online să aibă un cost de transport mic și un timp de livrare cât mai scurt. Conform unui alt studiu realizat de Aberdeen Group anul trecut, la nivel global 64% dintre cumpărători iau în considerare durata de livrare atunci când fac o comandă online de la un anumit comerciant.

 

Echipa noastră vă pune la dispoziție soluția FluxVision, cu ajutorul căreia comercianții cu amănuntul vor putea să optimizeze stocurile, reducând în același timp și numărul de produse fără stoc și întârzierile în procesarea comenzilor. Sistemul de gestiune a depozitului asigură vizibilitate prin urmărirea tuturor operațiunilor care au loc în depozit, de când sunt preluate comenzile și până când sunt expediate. Acest lucru permite comercianților să răspundă mai repede la schimbări, să gestioneze mai eficient ciclul de viață al produselor și să reducă excedentul, asigurând livrarea la timp a comenzilor client.

Aduceți îmbunătățiri în depozit. Solicitați o prezentare FluxVision WMS!

Leave a Comment