Soluția software pentru operatori logistici

Home / WMS / Soluția software pentru operatori logistici

Presiunea din piață de a scădea costurile și de a oferi servicii tot mai diversificate și un lead time cât mai scurt, i-au făcut pe operatorii logistici să se îndrepte către soluții software de logistică personalizate pentru tipul de operațiuni desfășurate pentru ca funcționalitățile acestora să se plieze perfect pe nevoile lor.  

Un semn al creșterii economice din România îl reprezintă creșterea activității opreatorilor logistici și de transporturi. Tocmai de aceea, operatorii logistici trebuie să se concentreze pe maximizarea eficieței operațiunilor și a productivității lanțului logistic pentru a susține profitabilitatea și pentru a se menține competitivi. Reducerea costurilor de transport și logistică, precum și îmbunătățirea serviciilor, creșterea eficienței și recuperarea rapidă a investițiilor de-a lungul lanțului logistic continuă să fie condiții obligatorii pentru companiile care operează în industria operatorilor logistici.

Soluția software pentru operatori logistici furnizată de WiSoft Professional Services este selectată și implementată de companiile 3PL pentru funcționalitățile avansate și capacitatea de a se adapta diverselor proceduri de lucru. Toate soluțiile noastre pot fi implementata rapid și sunt eficiente din punct de vedere costuri versus funcționalități necesare și scalabilitate în depozitare.

Punctul forte al echipei noastre constă în asigurarea unui pachet complet de soluții și servicii de consultanță și implementare.

Soluția software pentru operatori logistici de Warehouse Management este cea mai inovatoare soluție aflată pe piață la ora actuală, care se poate folosi nu doar de către operatorii 3PL, dar și de către firmele care dețin un depozit propriu pentru determinarea costurilor de exploatare a depozitului. Una dintre inovații constă în existența a peste 85 de parametri funcționali structurați pe 6 nivele ierarhice, putând fi configurate reguli generale, reguli specifice, dar și excepții acolo unde este cazul.

Există peste 50 de tipuri de servicii pe care FluxVision le înregistrează automat legate de activități precum: recepție, picking, livrare, manipulări interne, asamblare, pregătire, etichetare etc. Contorizarea se face în unitatea de măsură de bază sau în unități alternative, cum ar fi masa sau volumul produselor.

Fiecare tip de serviciu poate fi configurat de către client în funcție de:

  • tipuri de unități de transport
  • categorii de produse
  • limite cantitative
  • limite de vechime (în cadrul depozitului).

Același tip de serviciu poate avea instanțe multiple, pentru care se pot defini reguli precum:

  • prețuri diferite pentru serviciul de stocare în funcție de regimul de temperatură
  • prețuri diferite pentru serviciul de stocare în funcție de tipul de palet
  • primele 3 zile de stocare gratuit
  • prețuri diferite pentru serviciul de recepție în funcție de modul de aranjare a mărfii pe palet
  • facturarea etichetării mărfurilor livrate

Avantajele de care se bucură utilizatorii soluției FluxVision sunt maparea exactă a contractelor client, înregistrarea exactă a tuturor serviciilor efectuate, modificarea regulilor existente în sistem fără costuri adiționale, reducerea costurilor administrative și de operare în cadrul depozitului, reducerea erorilor provocate de către personalul din depozit, reducerea semnificativă a timpului de procesare a comenzilor, vizualizarea informațiilor în timp real, eliminarea tranzacțiilor redundante și creșterea gradului de satisfacție în rândul contractanților.

Solicitați o prezentare personalizată

Leave a Comment